Leírás

Ideje átlátni a káoszon! Minden ami poén, minden ami botrány, minden ami aktuális...egyszóval minden ami élet!

Utolsó kommentek

Hipermarkec krónikák /Próbaverzsön/

2014.06.30. 20:31 Lö Macaróni

"Elkapott az áruházláz, induljunk hát vásárolni,
kedvencem a hipermarket, bevásárló kocsi rally,
fotocellás üvegajtó állja el az utamat
nagyot csattan a pofám és betöri az orromat."

/Aljas Kúszóbab - Áruházláz/

---------

Nem is kezdődhetett volna ennél rosszabbul a hét...nem elég, hogy hétfő volt, lógott az isten lába (Józsi bácsi kellett ennyire megfogni?!) és kék eget is maximum csak a részegek láttak.

Ám de dél körül felcsillant a villanykörte anyám feje felett és feltette a kérdést:

- Megyünk a madaras teszkóba, jössz?

A kérdésre én lerúgtam mindent: takarót, laptopot, plafonról a csillárt, majd a nagy sietségbe arccal előre zuhantam ki az ágyból miközben a padlóba doromboltam:

- Há hogy a viharba ne! De ugye ma megetethetem az eladókat?!

Ennél a kijelentésnél anyám már bánta, hogy elhívott. Ha tudta volna mire készülök...

Az eseménytelen odaút után még ki se szálltunk az autómobilból de már jött az ukáz:

- Hozz egy tolókocsit...

Nézek ki a fejemből...mondom honnan szerezzek én a hipermarkec parkolóba tolókocsit...Anyám minden bizonnyal észrevette, hogy lefagytam mint az android mert egy sallerrel azonnal újraindította az operációs rendszert plusz az alábbi hangposta üzenetet hagyta:

- Hozzá már egy kocsit! - és mutatott az egyik plasztiksátor felé, hogy ott kéne kibontakozni.

Ja hogy aaaaz...kibogoztam magam a kocsiból és nyitottam az ajtót csakhogy a szél azonnali jelleggel a pofámba csapja.

Miután lekapartam a képem az ablaküvegről, "Indul a 2. menet" felkiáltással felcsaptam a kocsiajtót és mint a gyalogkakukk, tepertem a bevásárlókocsik felé.

A kocsit megszerezvén nincs más hátra mint előre. 

Folytatása következik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eldobomazagyam.blog.hu/api/trackback/id/tr126458463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása